App för Plusgirot? Hallå…?!

11 juni 2013


Jag har ett Plusgirokonto som det sporadiskt kommer in pengar på och som jag då för över till min huvudbank.

Plusgirot ingår ju numer i Nordeakoncernen och jag saknar en enkel app för min Smartphone, så jag kan föra över pengarna till huvudbank. Man hade ju förväntat sig att denna funktion skulle ingå i den sedan länge releasade Nordea-appen, men icke! 😦

Det är skandalöst och helt oförståeligt! Lös detta NU och bygg en app för den nu! Hur svårt kan det vara, egentligen? Vi kunde åka till månen, men inte bygga en app för Plusgirot?! Kom igen nu, fixa till detta nu…det är ju direkt pinsamt!!

One Response to “App för Plusgirot? Hallå…?!”

  1. stig Says:

    Jag håller med om att det är otroligt dåligt att det inte finns en app för postgirot
    stisjo

Kommentera

